Personal Style Blog

OOTD and a gorgeous shoe


 Denim Shirt: Target
Blazer: Marshalls
Pants: The Limited
Shoes: Target
Belt: The Limited
Bracelets: H&M
Ring: The Limited
Watch: MK

This morning I looked in the mirror and said out loud...I look like a boy haha. Not sure why this outfit made me say that...maybe because is not quite a girly outfit?!  Either way...I kinda like it. :)

Just look at the pictures below...aren't they gorgeous?  Saw them at Kohl's and just had to take a picture and share the beauty of this shoe with you.  LOVE LOVE LOVE them. Are you wondering if I got them?


No, I didn't buy them (current price is $45...not bad at all).  Main reason I didn't buy them is the height. Unfortunately,  I would look very awkward walking in these beauties (I know wedges are easier to walk it). Plus my legs would look like two sticks, seriously. Not a good look for me.  But I still LOVE them!



P.S.  Ladies, thank you for expressing your thoughts on the previous post. I agree with every comment left so far. Like many of you said, this is one place that should be stress-free and fun. So let's keep it that way :)

9 comments

  1. Great outfit Lilly! Love the denim and chambray-those wedges are too cute!

    ReplyDelete
  2. killer shoes! :)

    i used to have a denim shirt but gave it away and now i regret it...i never knew how to really style it...until i discovered the world of fashion blogging lol.
    anyway, i really like how you rolled up the sleeves on your jacket to show off the shirt! so spiffy! :)

    ReplyDelete
  3. I love this denim outfit, a little masculine, but that's what I love about it! Those shoes are fun too, kohls eh? cute!

    ReplyDelete
  4. You don't look like a boy at all - I love the outfit!

    And those shoes?? OMG. LOVE.

    ReplyDelete
  5. i am OBSESSED with those wedges...so so cute! but they were kind of uncomfy...so i couldn't justify them.

    yet.

    ReplyDelete
  6. Love the shoes that you're wearing in the top pics - cute colour and toe shape.

    And the wedge ones are gorgeous to look at, but probably not too practical...but really really pretty LOL!

    ReplyDelete
  7. love your chambray shirt! xx

    ReplyDelete
  8. I love those shoes! I haven't seen them at my Target yet :(

    P.S. Thanks for tagging me on your 8 Most Worn post. As soon as I get time I'm gonna post mine :)

    ReplyDelete
  9. Samantha10/04/2012

    I dont think you look like a boy in this outfit. It looks comfortable and stylish. If you want to glam it up a bit maybe add long earrings or a long chain necklace to compliment the long lines of the outfit.

    ReplyDelete

Thank you for commenting <3

© Lilly Style

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Professional Blog Designs by pipdig